آخرین اخبار
کد مطلب: 125315
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهار محال و بختياري:
امروز اگر ياوه گويي هاي رييس جمهور آمريکا مطرح است نشان از شکست آمريکا در مقابل قدرت جمهوري اسلامي است
تاریخ انتشار : 1396/08/11 14:28:49
نمایش : 1416
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ سردار اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهار محال و بختياري در يادواره سرداران، فرماندهان و 286 شهيد شهرستان لردگان ضمن گرامي داشت ياد وخاطره شهداي انقلاب، شهداي 8 سال دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم گفت: دست آوردهاي 8 سال دفاع مقدس يکي، تثبيت انقلاب اسلامي بود، چرا که آمدند سه روزه خوزستان و يک هفته تهران را فتح کنند، اما در 8 سال دفاع مقدس ما، انقلاب اسلامي ما ثبيت شد.
وي در ادامه گفت: يکي ديگر از دستاوردهاي 8 سال دفاع مقدس و سرافرازي نسل هاي امروز، گذشته و آينده اين است که در طول تاريخ نگذاشتيم يک وجب از خاک ميهن ما جدا شود .
سردار اکبري بيان داشت، جنک 8 ساله ما دوبرابر جنگ جهاني دوم و پنج برابر جنگ جهاني اول بود اما به برکت خون هزاران شهيد يک از وجب از خاک ميهن جدا نشد .
فرمانده سپاه قمر بني هاشم(ع)، يکي ديگر از ثمرات 8 سال دفاع مقدس را  عامل بازدارندگي امروز ما است، تمام دنيا بسيج شدند برعليه نظام مقدس جمهوري اسلامي و توان دفاعي نيروهاي مسلح ما، امروز دشمن مي گويد موشکي نيروهاي مسلح ما بايد محدود شود اما قطع يقين در 13 آبان به دشمن ( آمريکا و استکبار) اعلام خواهيم کرد هيهات من الذله .
سردار اکبري با اشاره به دلنوشته شهيد مدافع حرم شهيد محمد حسن قاسمي اشکفتکي گفت: شيهد محمد حسن اولين شهيد جامع پزشکي کشور متعلق به استان چهار محال و بختياري است که در دلنوشته خود آورده ايت شب ها که نخوابيدم و روز ها چه زحمت هاي کشيده ام تا بيمارستاني در سوريه آماده بکنم، اما زماني که بيمارستان آماده شد به من گفتند، بايد مسئوليت اين بيمارستان را به شخص ديگري واگذار کني.
شهيد با خطاب به ديگران نوشته بود: شما هر کاري مي کنيد بري جمع آوري خيرات و آخرت است نه براي دنيا .
شهيد در ادامه مي نويسد: من از شهادت و از مرگ نمي ترسم، من نمي ترسم که با گلوله گروهاي تکفيري کشته شوم، من دوست دارم زنده بمانم و آن قدر در راه اسلام کار کنم تا بميرم .
سردار با اشاره به اين دلنوشته افزود: شهداء براي اداي تکليف و براي اطاعت از ولي امر خود و براي دفاع از انقلاب و کشور به جبهه هاي حق عليه باطل رفتند نه براي پست، مقام و پاداش.
فرمانده سپاه استان چهار محال و بختياري در پايان گفت: امروز بايد الگوهاي ما اين شهيدان باشند، امروز اگر ياوه گويي هاي رييس جمهور آمريکا مطرح است نشان از شکست آمريکا در مقابل قدرت اسلام و قدرت جمهوري اسلامي است.
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس